browniie

Alla inlägg under november 2013

Av Natta --- - 21 november 2013 23:34

Japp, exakt så känns de. Haft och har en rejäl svacka. Har vääldigt mycket up and downs, där downs dominerar. Känns riktigt sugit faktiskt. Bryter ihop för minsta lilla och mår så fruktansvärt dåligt, sen blir de bra och allt känns bra i typ 3 dagar och sen blir de dåligt fast ändå hanterbart, för att sen bli svindåligt igen.

Men, men förr eller senare lär de ju bli bra igen. Måste bli bättre på att ta bort människor som får mig och må dåligt osv.

Brownie mår iaf bra, han har vilat den senaste månaden typ. Han kommer även fortsätta vila, eftersom jag inte har energin till att göra något. Han fick för övrigt nya skor igår, med brodd.

Av Natta --- - 14 november 2013 22:57

Av Natta --- - 10 november 2013 22:53

Varit lite låg överallt den senaste tiden. Här, hemma, skolan, isolerat mig lite och inte varit allt för på topp. Vilket lett till att jag skitit i de mesta, vara väldigt otrevlig mot folk, även folk som jag tycker om. De är mitt sätt att hantera nät jag mår dåligt! Pushar bort alla som försöker hjälpa mig och isolerat mig, är otrevlig för att skydda mig själv - allt är ju bara en fasad.

Hänt väldigt mkt tråkiga saker på senaste tiden, saker som jag helst inte går in på. Vissa människor alltså, waaah! Förstår verkligen inte alls vad folk tjänar och får ut på att va genomelaka mot andra människor, speciellt inte människor som inte gjort någonting. "Vissa" är ju inte ens värda att kallas människor, nej svin är vad vissa är.

Nu ska jag iaf komma tillbaka till allt de gamla, bli glad igen och ta tag i mitt liv. Shap up helt enkelt.

Av Natta --- - 2 november 2013 14:57

Har ju ledigt den här veckan. Inte för att mitt schema brukar va väldigt ansträngande, men alla andra är ju inte lediga lixom ;)

Varit upptagen nu under den här veckan så yes. Hängt med massa fina människor, krökat, varit för lite i stallet, varit hemma, agerat städtant, varor på middagar osv.

Kortfattat livet har lekt, nu leker inte livet lika mkt längre. Meen de löser sig! :)

Ovido - Quiz & Flashcards