browniie

Alla inlägg under augusti 2014

Av Natta --- - 31 augusti 2014 22:45

Varit på en hel del bilträffar dom senaste dagarna, varit ute hela dagarna och kommit hem vid 06 på morgonen varje dag, haha! Fett värt!

kom jag på mig själv igår med att ha träffat mina närmsta vänner på väldigt länge? måste ändras!

Skulle träffat natta och Maya idag, men blev ändrade planer då jag va så trött så tog en riktigt middag istället!
Gått runt i onesis hela dagen, varit i stallet i flera timmar och myst en massa med Brunis, pussats massor och bara myst!

Käkade pizza till middag och hade en rejäl ta-hand-om-mig-själv-kväll, behövligt som fan kännt mig asäcklig och sliten den senaste veckan?

Av Natta --- - 26 augusti 2014 20:11

Så var man tillbaka i skolan, känns ändå bra faktiskt. Första gången jag börjar skolan utan att känna mig nervös och orolig!?

Kommer gå mer i skolan iår än förra ocj schemat är sämre, men i övrigt är de fan helt okej att vara tillbaka.

Av Natta --- - 18 augusti 2014 17:10

Herregud va jag haft kul den senaste tiden där av min inaktivitet på sociala medier!

Varit med kompisar, festat, varit på kryssningar, träffat helt underbara människor!!

Agerat barnvakt, varit i stallet en hel del, spolat ur stallet nu också, galet skönt att ha de gjort!!! dock inte lika skönt att plocka in allting sen igen och fix allt i din ordning igen.

De är typ de jag har gjort! Den senaste veckan har jag varit upptagen varje dag morgon till kväll och blivit sjuk nu också? men ska ut ikväll iaf?

?

Av Natta --- - 15 augusti 2014 02:33

Av Natta --- - 7 augusti 2014 00:03

Igår va kiropraktorn ute hos Brownie igen för att kolla om de blivit någon skillnad, vilket de inte hade? de gör verkligen ont i mig, min lilla prins!


Han har ju sedan tidigare en gaffelbandsskada i högerbak och vänster fram, som han blivit behandlad för samt orena haser. Som har hållit sig "under kontroll" i drygt ett år, men nu har han blivit sådär brutalt stel igen och ingenting hjälper?

Vet lixom inte riktigt vad nästa steg är... Kiropraktorn kan inte göra något mer och inget av de jag har gjort och gör hjälper...

Har iaf försökt få tag på min veterinär för att se hur han tycker att vi ska gå vidare om vi ska gå vidare...? ska ringa massa andra veterinärer också och se vad dom säger!

Känns så brutalt meningslöst! Ingenting hjälper han är utredd och behandlad, men han blir inte bättre! Känna inte direkt som att dom kan göra så mycket mer...

-

Av Natta --- - 1 augusti 2014 12:38

Igår spenderade jag hela dagen och kvällen hos min moster, är där väldigt mycket nu, mysigt!

På kvällen käkade grillat, bästa med sommaren! Sen åkte jag till stallet. Fixade allt och hade som vanligt pusskalas? helt brutalt hur mycket jag tycker om den lilla pojke!


I övrigt har de inte hänt så mycket! Varit i stan, Bromma, kista osv...

Självklart varit i stallet också? min fina, fina pojke ?

Va i stallet ikväll och Oj va min pojke va grinig! Inte ville han longeras, inte pussas, inte vara ute, inte mkt som passade idag förutom godis, haha min tjockis ? nästan glömt bort att han kunde vara grinig! Får hoppas att de bara va en dålig dag och att han inte har ont nånstans.

Ovido - Quiz & Flashcards