browniie

Alla inlägg under juni 2015

Av Natta --- - 29 juni 2015 13:17

I fredags träffade jag natta en stund.. Tog en fika och sen plockade Daniel (Nattas kille) och hans kompis upp oss så åkte vi till kista. Gick runt i butik och chillade.

Sen dumpade Daniels vän oss vid Kallhäll så satt vi vid en park och snackade om allt och inget. Riktigt mysigt!!

I lördags tiidigt på morgonen åkte vi ( min familj, mormor, moster med familj och min pojkvän) på kryssning. Käkade frukost buffé typ direkt när vi gick på sen tog vi de lugnt och dom andra gick på spa. Sen va de lunch och shopping på schemat. På kvällen gick vi och tog en drink eller två.

Av Natta --- - 21 juni 2015 17:04

Firade midsommar hos mormor och morfar med familjen och våra pojk/fillvänner... Hur mysigt som helst och hur mkt mat som helst. Ägnade större delen av dagen till att äta, äta och äta. Kom hem sent på kvällen och då däckade jag fint i min mans armar.

I lördags så tog vi de bara lugnt hemma och sen följde jag med mannen till gymmet. Sen åkte vi hem till honom och käkade.

Idag har jag sovit typ hela dagen, såå trött. Skulle egentligen träffat en tjejkompis, men tror inte de blir så.
Istället väntar jag på att min man ska komma tillbaka och sen ska vi käkade pizza?

Av Natta --- - 17 juni 2015 09:44

i måndags åkte jag och Erika lite spontant till jakan för lite shopping av nödvändigheter.

Åkte även till stallet längesen jag va där sist. Pussade massor på min lilla pojke och gav honom massa godis.

Igår gjorde jag absolut ingenting, städade och tvättade typ bara massor.

Idag va jag tillbaka på sjukan. Mina gamla prover såg inte jättebra ut så fick göra nya igen. Såå trött på och vara sjuk och vara på sjukhus nu!!

Nu väntar jag på att få komma in till min psykolog och senare är min plan att åka till Barkarby.

Av Natta --- - 12 juni 2015 20:30

igår åkte vi typ jorden runt och shoppade... Skulle egentligen bara kolla på inredning till grästrummet.

Skulle ju egentligen ha tatuerat mig den 25, men eftersom jag va inlagd då sp fick jag skjuta lite på de. Så igår bokade jag spontant en ny tid idag! Så imorse va jag på studion och tatuerade en text på underarmen - "sometime you have to fall before you can fly" står de. Som vanligt supernöjd?

Av Natta --- - 10 juni 2015 18:42

mötte upp min fina Nathalie i jakan imorse. Länge sen vi sågs nu!! Vi gick i alla fall runt lite i jakan, pratade ikapp livet osv.

Fick ett mindre roligt besked av min läkare som ringde när vi va i jakan, så vi åkte hem till natta istället. Pratade ikapp livet och tog de lugnt en stund.

Strax efter fyra åkte jag iväg för att gå på "möte" eller vad man ska säga med min psykolog. Välbehövligt och skönt att prat av sig idag!

Nu ska jag ha fetaste ta hand-om-mig-själv-kvällen och bara fukosera på mig själv.

Av Natta --- - 7 juni 2015 00:15

va på middag hos moster med familj hela eftermiddag och sent in på kvällen... Tanken va att vi skulle dit en snabbis och boka en kryssning, men de slutade med att vi kom hem nu vid strax efter 12!

Ovido - Quiz & Flashcards