browniie

Alla inlägg under oktober 2013

Av Natta --- - 27 oktober 2013 22:59

Hahaha vackra asså!

Av Natta --- - 25 oktober 2013 03:53

Tjaaa! Varit lite halft död den senaste tiden. Men som dom flesta redan känner till så mår jag ganska dåligt till och från. Väldigt upp och ner från dag till dag.

Igår va jag iaf ute och träffade min saknade Natta <3 såå skönt och prata av sig lite! Skulle egentligen åkt hem till en killkompis, men åkte spontant och mötte upp Natta istället.

Idag träffade jag först Emma och fixade i ligghallen. Tog bort allt de gammla och fräschare till de lite.

Sen på kvällen mötte jag upp en killkompis, Daniel och gick på bio. Vädrens snällaste människa! Såg den där skräckfilmen alla snackar om ni vet? Jag är iaf galet lättskrämd så jag gömde mig bakom Daniel typ 90% av tiden. Meen jag blev lika rädd ändå :)

Ska upp om 3 timmar och släppa ut Brownie så lika bra att jag försöker sova lite nu.

Gammla bilder på Brownie. Kommer ihåg hur de alla hagar alltid va 95% lera under hela hösten och våren. Men inte längre, hagarna är så hoppas stora och uppdelade att de inte blir speciellt mkt lera.

Av Natta --- - 22 oktober 2013 22:22

... Att jag känner mig mer död än levande så uppdaterar jag inget. Många som bryr sig asså ;) dock jävligt skönt att ha en vääldigt lite blogg och bara kunna skriva av sig och kolla tillbaka på :)

Av Natta --- - 19 oktober 2013 16:43

Hon bredvid mig är världens finaste människa! Har nämnt henne många gånger här, Natta. Känt varandra i 8 år, träffats 2 ggr om året, men ändå varit som att vi hängt varje dag när vi träffats. I med och motgångar har hon alltid funnits där, bredvid, framför eller bakom, men alltid där. Speciellt i högstadiet har Natta varit viktigt för mig, hon har alltid funnits där och låtit mig luta mig tillbaka på henne när allt känns dåligt.

Har så brutalt mycket minnen med den här bruden asså! Spenderade ju nästan varje dag med henne i somras. Va ju även med henne i Skåne i 2 veckor i sommars. Utav tvekan den mesta flippade perioden i mitt liv ;)

-

Av Natta --- - 18 oktober 2013 00:38

Av Natta --- - 17 oktober 2013 01:04

Haft fullt upp hela dagen, sjukt skönt! Älskar att ha saker att göra hela tiden. Åkte hem en snabbis och bytte om för att sen åka direkt till stallet. Tog en promenad och masserade lilla pojken.

När jag kom hem så fick jag som vanligt brutal ångest och ville typ skjuta mig själv! Någon gång under dygnet har man ju de lite chill och såfort de blir lugnt så får jag panik.

Upptagen hela dagen imorgon också, assoft.

För övrigt så kan ni ju följa min andra blogg. Den här är lite "privat" typ ;) medan den andra är lite mer öppen...

Av Natta --- - 16 oktober 2013 18:27

Hola amigos! Hoppas allt är bra med er, mer mig är de iaf bra, lite trött men de hör ju till vardagen ;) hann aldrig käka utan drog direkt och mötte upp min faderkaka.

Har precis varit på Börjes och köpte spån och ska nu vidare till stallet. Känns lite som att jag bor i en väska nu mera faktiskt. Men gillar ju att ha saker att göra så ska inte klaga!

Lite soft musik sådär mysigt....

Av Natta --- - 16 oktober 2013 15:01

Heeej hjärtan! Sovit hur länge som helst! Haha, somnade typ 12 och sov till 12 idag :D skulle kunnat fortsätta sova, men skulle iväg in till stan för att fixa lite saker.

Sitter just nu i stan på nåt ställe och väntar på sebbe. Så fort han kommer så ska jag tvinga med honom och köpta något att äta.

När jag kommer hem så ska jag direkt vidare till Brownie för att rida ut eller rida ett dressyrpass.

Sista veckan innan jag börjar på min praktik också, så får passa på att njuta av att göra ingeting, typ ;)

Ovido - Quiz & Flashcards