browniie

Direktlänk till inlägg 18 juli 2015

Två födelsedagar

Av Natta --- - 18 juli 2015 17:01

Natta fyllde år den 11 så henne firade vi både fredag och lördag. På fredagen gick vi på bio och såg magic Mike XXL, mycket bra.

På lördagen träffades vi och Nattas snubbe och chillkröka, snacka och livet och åt massa chips.

Céline fyllde år den 8onde och henne firade vi på söndagen. Käkade massa gott och va där ett tag. Sen åkte jag hem och dom andra stannade kvar på middag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta --- - 13 september 2015 14:04

Mitt hjärta. Vad jag tycker om den här killen.

Av Natta --- - 26 augusti 2015 16:30


ååh igår åkte min pojkvän iväg i 9dagar. Kommer sakna honom såå mycket. Eller ja började sakna honom efter 5 minuter typ:( Jag saknar dig älskling. ...

Av Natta --- - 14 augusti 2015 20:51

haft ett par riktigt effektiva dagar, städat fixat massa och varit i stallet. I onsdags va jag i stallet länge masserade brownie och snackade en massa med Eva och Jocke. Igår va jag där en snabbis o tog en promenad med min lilla girs. Idag ha...

Av Natta --- - 8 augusti 2015 20:08

Igår bestämde jag och några kompisar att dra ut och klubba. Gillar egentligen inte att klubba, inte riktigt min grej, uppskattar hemmafester mycket mer. Blev en hyfsat tidig kväll för mig. Eller ah åkte hem hyfsat tidigt med kom inte hem förns 4 iaf...

Av Natta --- - 6 augusti 2015 19:57

idag va jag äntligen tillbaka hos kuratorn. Hon har haft semester i några veckor... Va väldigt skönt och prata om massa saker och få lite råd osv. ...

Ovido - Quiz & Flashcards