browniie

Alla inlägg under december 2014

Av Natta --- - 22 december 2014 19:40

Av Natta --- - 17 december 2014 02:13

Av Natta --- - 10 december 2014 01:26

Haft världens lugnaste helg! I fredags gjorde jag typ inget... Kollade på idol för första gången den här säsongen och åt chips med familjen, mys??

Lördagen så sova jag bort typ hela dagen... Åkte iväg vid 3-tiden till stinsen köpte julklappar och hängde där ett tag. På kvällen träffa jag en killkompis och sen somna jag hyfsat tidigt.


Söndagen jobbade jag hela dagen... Va konstigt nog skönt som fan, flöt på bra osv. Brukar annars ha väldigt mycket ångest inför att jobba.

Av Natta --- - 5 december 2014 18:16

Den här veckan har gott i hästentecken. Som sagt varit på kliniken med Brownie, spenderat massa timmar i stallet!

I onsdags passade jag och pappa på att brodda Brownie, efter ordination från veterinären. Han ska ha broddar direkt när de börjar bli lerigt ute.

Igår jobba jag, gick faktiskt bra, va inte lika jobba som de brukar vara?

Idag är min plan att spendera extra ris i stallet. Ska ut på en promenad med honom i höst/vintermörkret.

Av Natta --- - 3 december 2014 01:09

Igår mina vänner åkte vi in till kliniken med Brownie. En mycket motvillig Brownie gick tillslut in i transporten så vi kom iväg! Väl framme så halkade han ur transporten när han skulle gå av så jag skar upp mina fingrar.

Tillbaka till kliniken dom röntgade hans ben och ultraljudade... Hittade inget "nytt" utan samma som innan. Så han fick tuppkam i högerbak, skrittas för hand i 3 veckor och sen smärtstillande och antiinflammatoriska i 14 dagar. Hoppas verkligen att de blir någon skillnad snart!

Ska tillbaka till kliniken om
6 veckor och sen gå vidare utifrån de.

Av Natta --- - 1 december 2014 00:45

I fredags åkte jag mamma, sebbe och Erika till barkarby för lite shopping. Tog en lunch på pizza hut innan vi åkte hem.

På kvällen åkte jag och mamma till måste för ljusparty och prata ikapp livet typ.

Nån gång under kvällen/natten blev jag upplockad av en gammal killkompis och hans kompis så åkte vi till donken och käkade innan vi drog hem till Jakob och sov där.
Va kul som fan och träffa honom igen!

Vaknade upp hemma hos Jakob i lördags... Fick skjuts hem vid 2-tiden,chillade nån timma innan jag mötte upp Erik för en promenad med hunden. Tog de bara lugnt resten av kvällen och åt lussebullar.

Idag träffade jag Erik igen, chillade några timmar, handlade lite och tog de allmänt lugnt bara. Mamma och pappa va världens bästa och tog hand om Brownie idag??

Hade som varje söndag en fet ta-hand-om-mig-själv-kväll. Såå skönt!! Man känner sig så fresh efter?

Ovido - Quiz & Flashcards