browniie

Alla inlägg under september 2013

Av Natta --- - 29 september 2013 14:44

Heeeej! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra.

Gårdagen va cozy, med bästa. Sov ju hos Natta så va med henne hela dagen och kvällen. Skulle träffat en gammal killkompis, men han skulle ut så de blev inget. Träffade ist en annan killkompis ;)

Sov hos Natta igen, kollade skräck och ville typ gömma mig under sängen. Är så sjuukt lättskrämd!

Söndag idag amigos, skulle taggat till grönan, men stannar hemma och tycker synd om mig själv istället. Igen söndagsångest iaf. Nya standarden.

Hahahah, dog lite när vi skulle ta den här bilden... Känner att de blev väldigt graciöst :D

Av Natta --- - 28 september 2013 12:41

Tja hjärtan, hur mår ni? Jag mår iaf sådär, eller ah, mår bra fast med mensvärk.

Igår så mötte jag iaf upp Natta, Natta och sen kom även Zamba och Maja. Flippade lite lätt ( eller väldigt mycket) och sen drog vi ut för att gå på bio. Så familjerrippen, brutalt rolig!

Skulle dragit på fast efter, men hade lite för ont för att kunna ha kul så drog hem till Natta och sov där ist.

Världens bästa Faderkaka tog hand om Brownie igår.

Av Natta --- - 27 september 2013 12:18

... Obefintliga läsare glömt hur jag ser ut så kan ni ju kolla på alla fina bilder =) tråkigt att så många av er slutat läsa - meen har ju inte direkt varit aktiv här.

Av Natta --- - 25 september 2013 22:26

Tja hjärtan är allt bra med er? Med mig är de iaf bra! Hur skönt som helst att kunna sova normalt, äta, kunna stå upp osv :D

Idag har jag iaf släppt ut min Lill gris, varit på sjukhuset ( börjar bli standard nu) och agerat akut barnvakt.

Ska snart dra till stallet och släppa in min lilla gris.

Skulle träffat en killkompis också, men är så fruktansvärt trött, så ska sova istället!

Ifall ni undrar så är de inte så att jag fryser ihjäl ;)

Av Natta --- - 25 september 2013 19:16

Tja hjärtan är allt bra med er? Med mig är de iaf bra! Hur skönt som helst att kunna sova normalt, äta, kunna stå upp osv :D

Idag har jag iaf släppt ut min Lill gris, varit på sjukhuset ( börjar bli standard nu) och agerat akut barnvakt.

Ska snart dra till stallet och släppa in min lilla gris.

Skulle träffat en killkompis också, men är så fruktansvärt trött, så ska sova istället!

[Bild]

Av Natta --- - 23 september 2013 08:26

Tja kompisar! Hoppas allt är bra med er, med mig är de iaf bra. Pigg och lagom taggad på livet igen :)

Sov hyfsat bra och känner iaf att jag lever igen!

Precis varit och släppt ut Brownie, han mådde iaf också bra!

Om några timmar ska jag springa iväg till skolan och få några timmar avklarade där.

Sen ska jag hem och träna och soova! Haft hantverkare här i en vecka vilket gjort att jag sovit väldigt dåligt...

Av Natta --- - 22 september 2013 14:30

Tja kompisar! Hoppas allt är bra med er, med mig är de iaf bra! mycket gladare och känner mer fuck it.Kan dra helgen lite kort. I fredags så va jag iväg och fixade masa saker och på kvällen träffade jag bästa David. Så söt som verkligen försöker få mig glad :D när jag kom hem flippade jag typ helt och gick under jorden, typ.

Igår va jag i stan först för att träffa Tomas och lite andra folks. Drog direkt därifrån för att möta Natta, men de va nåt knas med tågen så kunde inte möta henne :( drog iaf vidare från stan till Linda... Känner att vi inte behöver gå in på vad vi gjorde där! På kvällen drog liten kvinna iväg på middag hemma hos min mormor.

Idag ska jag till barkarby och fixade lite saker för att sen dra vidare på middag. Ska ut till Brunis senare ikväll också... Va hos honom igår, men hann aldrig pussa på honom :(

Av Natta --- - 22 september 2013 11:39

Man kan säga att de här med att börja blogga igen gick åt helvete!


Känns lite som att jag kastat bort flera månader av mitt liv, faktiskt. Har inte kunnat vara glad när jag borde varit och har inte haft lika kul som jag borde haft. Just för att jag varit ledsen till och från så länge.


Fredag till lördag natt grät hela kvällen och natten, lyckades gråta nig till söms vid 6 på morgonen och gick upp vid 8. För lite sömn resulterade i att jag grät bort hela dagen igår också.

Hann dock med en hel del igår, fast de orkar jag inte dra upp nu...

Som sagt aldrig mått såhär dåligt förut så ha överseende!

Ovido - Quiz & Flashcards