browniie

Alla inlägg under juni 2014

Av Natta --- - 29 juni 2014 11:38

I fredags så hummade vi, åkte jorden runt och handlade.... Käkade på nån resturang på kvällen.

Avslutade kvällen på bästa sätt -stallet! åkte som vanligt till stallet pussade på min prins som fyllde år ? hela 13 år blev min fina jätte-bästis!

Lördag - åkte till Nacka forum och shoppade för ovanlighetens skull! Brukar annars vara stan och kista. Tog en fika med min lilla mamma och pappa innan vi åkte hem.

Fick stressa som en griiiis, skulle möta upp natta för att gå på bio!! Men hade typ 1 timme på mig att fixa mat, äta, fixa mig och ta mig till tåget, gick sådär så min fina pappa fick skjutsa oss ? kom iaf tillslut fram till bio och såg förr eller senare exploderar jag. Den va faktiskt förvånansvärt bra!

Av Natta --- - 26 juni 2014 14:47

I onsdags? Tisdags? Va jag i stan med paow, sebbe och Erika en stund. Blev så jävla rädd på tunnelbanan asså, haha! Gick bara runt och kollade, köpte 2 saker som jag inte orkar lägga ut.

På em träffade jag äntligen min saknade bästa vän natta!!! Hon har varit så upptagen på slutet i skolan och sen direkt när skolan slutade så började hon jobba :( men äntligen lyckades vi klämma in en liten "dejt" hade såå mkt och snacka om!!

På kvällen åkte jag, sebbe och Erika ut och gled runt lite i bilen osv.

Senare på kvällen träffade jag min saknade pojke, försöker umgås så ofta de bara går med honom nu för de 29 åker han bort och e borta i en månad :(


Av Natta --- - 23 juni 2014 20:33

Well typ inte gjort ett skit på sådär en vecka, haha!

Softa i lördags, kommer typ inte ihåg vad jag gjorde...inget speciellt iaf.

Igår (söndag) softa åkte till stallet med Erika och sebbe, tog en promenad med hundarna och med Brownie. Såg assöta kossar på vägen, typ dog! Ville såklart springa fram och klappa vilket jag också gjorde. På kvällen umgicks jag med mitt hjärta.

Idag- har typ inte gjort ett skit idag heller.... Städat, varit i stallet, handlat, sovit och kollat film.

Av Natta --- - 20 juni 2014 22:52

Tagit de vääldigt lugnt idag. Vaknade fett tidigt gick på en arbetsinterjuv, som va väldigt skum, men gick bra!

Sen gick jag och Erika ut för att plocka blommar ( till en krans) (som gick sönder efter 5 minuter :( )

Hela familjen gick som vanligt hem till mormor sen och käkade också som vanligt fööör mycket mat! Matkoma delux! Käkade först typ "buffé/ midsommarnat/ allt möjligt, sen jordgubbar, tårta, korv snacks osv. Tycker verkligen om att fira "högtider" med familjen, så mysigt!

Skulle egentligen dragit ut ikväll, men palla inte så ska nog umgås med min man ist ?

Av Natta --- - 18 juni 2014 23:29

Well, är så, så, såååå trött på att vara ledsen nu!!!! Trodde att de bara va en period under hösten/vintern typ höstdepression, men nej är fan lika ledsen nu under våren/sommaren!

Trodde jag hade hittat orsaken för länge sen! Orsaken som va en person som nu inte finns i mitt liv längre..... Ändå är jag lika jävla ledsen fortfarande:( kanske har denna person satt så djupa sår i mig, kanske va jag redan på väg in i min ledsna bubbla när jag träffade denna person som gjorde mig glad och sen förstörde mig helt, kanske har inte denna person nånting med saken att göra alls! Kanske bara har varit en ursäkt för att de varit enklast att skylla på och de egentligen kanske finns något/någon helt annan som sättet griller i huvudet på mig, men vad eller vem?

Av Natta --- - 18 juni 2014 22:11

Av Natta --- - 18 juni 2014 20:49

Min plan idag va ett städa, städa och städa! Mitt rum va såå stökigt! Är en liten gris, så de behövdes. Passade på att städa hela övervåningen när jag ändå va i moode. Utöver de va min plan att åka till stallet mysa med min prins, som jag saknat, fixa lite i stallet och så. Vilket jag gjorde tog en kort promenad med honom också. Sen blev de bara massa mys och pussar.

För att sen avsluta dagen med fetaste ta-hand-om-mig-själv-kvällen, som har glömts bort lite den senaste tiden.

Haha, så söt min fina är när man kliar honom!

Av Natta --- - 18 juni 2014 13:01

I måndags drog jag och några kompisar ut och firade Linda som fyllde 18 för några veckor sen ? världens underbaraste människa! Satt vid tanto och kröka liten, mysigt! Dock blev de lite skevt, men löste sig tillslut, vissa människor kan inte bete sig när dom dricker asså :( mötte iaf upp mitt hjärta så va vi med "mitt folk" i typ 5 min sen tagga vi hem.

Softa ute med honom tills min buss kom, världens finaste ?

Tisdag: va fett trött, vaknar alltid fett tidigt dagen efter jag druckit alkohol så att säga, så låg hemma typ hela dagen och sov till och från... Sen på kvällen kom min pojke till mig så softa vi ett tag, mysigt!

Eftersom jag e sämst så tog jag självklart inga bilder, delvis för att min lur dog....

Ovido - Quiz & Flashcards