browniie

Direktlänk till inlägg 26 juli 2015

Kompisgäng o börja jobba

Av Natta --- - 26 juli 2015 17:33

idag passade jag på att ha lite kompishäng med natta och Maya. Åkte in till stan och kollade runt lite. Kände mig dock lite stressad så va lite svårt och ta vara på tiden.

Nu är jag iaf på väg hem ska va en lång dusch och sen äta middag med familj och pojkvän.

Imorgon börjar Jag jobba, dock bara ett sommarjobb i 3 veckor. Sen efter de är planen att jag ska börja söka jobb, eller ja ska egentligen börja göra de redan nu. Hoppade ju av skolan i våras.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta --- - 13 september 2015 14:04

Mitt hjärta. Vad jag tycker om den här killen.

Av Natta --- - 26 augusti 2015 16:30


ååh igår åkte min pojkvän iväg i 9dagar. Kommer sakna honom såå mycket. Eller ja började sakna honom efter 5 minuter typ:( Jag saknar dig älskling. ...

Av Natta --- - 14 augusti 2015 20:51

haft ett par riktigt effektiva dagar, städat fixat massa och varit i stallet. I onsdags va jag i stallet länge masserade brownie och snackade en massa med Eva och Jocke. Igår va jag där en snabbis o tog en promenad med min lilla girs. Idag ha...

Av Natta --- - 8 augusti 2015 20:08

Igår bestämde jag och några kompisar att dra ut och klubba. Gillar egentligen inte att klubba, inte riktigt min grej, uppskattar hemmafester mycket mer. Blev en hyfsat tidig kväll för mig. Eller ah åkte hem hyfsat tidigt med kom inte hem förns 4 iaf...

Av Natta --- - 6 augusti 2015 19:57

idag va jag äntligen tillbaka hos kuratorn. Hon har haft semester i några veckor... Va väldigt skönt och prata om massa saker och få lite råd osv. ...

Ovido - Quiz & Flashcards