browniie

Alla inlägg under februari 2015

Av Natta --- - 28 februari 2015 10:02

Hade världens mysigaste fredagkväll igår! Åt pizza, chips o godis - kände att jag förtjäna de nu när jag är sjuk igen. Hängde lite med halva familjen (andra halvan är på kryssning, avis!!) och myste massa med den lilla kattungen som är kvar??

Av Natta --- - 23 februari 2015 21:40

Av Natta --- - 15 februari 2015 15:46

Når rädslan att förlora någon man älskar är större än kärleken till den.

Av Natta --- - 11 februari 2015 23:22

Av Natta --- - 1 februari 2015 15:59

Lite därför jag aldrig uppdaterar längre hela den här hösten och vintern har jag varit sjuk konstant? varit frisk max en vecka och sen blivit sjuk i 2 veckor igen...

Jag som va taggad på att börja rida Brownie igen, började lite lätt oså självklart blev jag sjuk igen... Denna gång halsfluss och magsjuk, samtidigt? riktigt drygt!

Iaf börjat på min praktik nu, trivs väldigt bra faktiskt, väldigt snälla "kollegor" och mysig miljö.

I öveigt har jag typ inget gjort nånting, varit sjuk, umgås med min fina pojkvän och jobbat, ungefär.

Ovido - Quiz & Flashcards