browniie

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Natta --- - 21 september 2013 10:18

Tja, hoppas allt är bra med er babes, med mig är de inte direkt bra. Därför jag inte bloggat lixom. Har varit konstant ledsen i kanske en månade. Är glad en timme, sen är jag ledsen igen. Asjobbigt! Brukar inte vara såhär brutalt ärlig här, men känner att de inte kan bli så mycket värre....

Igår va jag iaf ute en killkompis, världens finaste som försöker få mig glad :D

När jag kom hem så bröt jag ihop som en liten 3- åring. Party! Va deppad hela dagen till och från och sen bara bröt jag ihop och kunde inte sluta gråta. Grät konstant fram till kl 6 på morgonen....

Känner inte igen mig själv alls och de är extremt ovanligt att jag är så ledsen, eller ledsen överhuvudtaget. Kan inte minnas att jag någonsin har mått såhär dåligt innan.

Nu vet ni iaf de :D ska försöka uppdater er lite, fast nu ska jag "tillåta" mig själv att vara ledsen så kan inte lova allt för mkt.

Hoppas iaf att allt är bra med er och att ni är glada!

Av Natta --- - 21 september 2013 01:09

Undra när jag hade tänkt få tillbaka min självrespekt?! Känner mig sååhäär LITEN! :D

Ovido - Quiz & Flashcards