browniie

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Shopping, ljusparty och kompishäng

Av Natta --- - 1 december 2014 00:45

I fredags åkte jag mamma, sebbe och Erika till barkarby för lite shopping. Tog en lunch på pizza hut innan vi åkte hem.

På kvällen åkte jag och mamma till måste för ljusparty och prata ikapp livet typ.

Nån gång under kvällen/natten blev jag upplockad av en gammal killkompis och hans kompis så åkte vi till donken och käkade innan vi drog hem till Jakob och sov där.
Va kul som fan och träffa honom igen!

Vaknade upp hemma hos Jakob i lördags... Fick skjuts hem vid 2-tiden,chillade nån timma innan jag mötte upp Erik för en promenad med hunden. Tog de bara lugnt resten av kvällen och åt lussebullar.

Idag träffade jag Erik igen, chillade några timmar, handlade lite och tog de allmänt lugnt bara. Mamma och pappa va världens bästa och tog hand om Brownie idag??

Hade som varje söndag en fet ta-hand-om-mig-själv-kväll. Såå skönt!! Man känner sig så fresh efter?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta --- - 13 september 2015 14:04

Mitt hjärta. Vad jag tycker om den här killen.

Av Natta --- - 26 augusti 2015 16:30


ååh igår åkte min pojkvän iväg i 9dagar. Kommer sakna honom såå mycket. Eller ja började sakna honom efter 5 minuter typ:( Jag saknar dig älskling. ...

Av Natta --- - 14 augusti 2015 20:51

haft ett par riktigt effektiva dagar, städat fixat massa och varit i stallet. I onsdags va jag i stallet länge masserade brownie och snackade en massa med Eva och Jocke. Igår va jag där en snabbis o tog en promenad med min lilla girs. Idag ha...

Av Natta --- - 8 augusti 2015 20:08

Igår bestämde jag och några kompisar att dra ut och klubba. Gillar egentligen inte att klubba, inte riktigt min grej, uppskattar hemmafester mycket mer. Blev en hyfsat tidig kväll för mig. Eller ah åkte hem hyfsat tidigt med kom inte hem förns 4 iaf...

Av Natta --- - 6 augusti 2015 19:57

idag va jag äntligen tillbaka hos kuratorn. Hon har haft semester i några veckor... Va väldigt skönt och prata om massa saker och få lite råd osv. ...

Ovido - Quiz & Flashcards