browniie

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Natta --- - 28 maj 2014 23:52

Imorse åkte lilla jag till umo för att att fixa nya p-piller... Sen drog jag hem och fixade lite innan jag somnade om. Sov till typ 5 då jag, Erika och sebbe åkte till stallet för att mysa med min jätte-bästis?

Sen på kvällen åkte vi till stäket och gled runt för att sen åkte till nåt place och grilla. Svin mysigt!!

Av Natta --- - 28 maj 2014 00:17

Låg inne typ hela förmiddagen och lite smått dog, hade såå ont i huvudet!!! Va ute tidigare och gjorde nånting som jag inte kommer ihåg nu, haha. Minns iaf att jag gjorde nånting.

Drog till mina kusiner vid 5-tiden för att fira min fina mormor och hjälte som fyllde år? hon betyder så obeskrivligt mycket för mig. Käkade middag där och umgicks.

Åkte till stallet kollade till min prins och gav honom lite godis innan jag åkte tillbaka till mina kusiner.

När jag kom hem så matade jag lillen, duschade och fixade lite saker.

Ovido - Quiz & Flashcards