browniie

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Natta --- - 16 juli 2014 15:39

Vad har hänt i mitt liv sen sist... Krökat för mkt, varit med kompisar och varit i stallet.

Man kan säga att jag har gått från nöjd och säker till att bli så missnöjd man kan vara och så vilsen man kan vara!

Men till de positiva har jag verkligen haft galet kul! Varit med mina bästa ? spårat sönder, skapa minnen osv!

Utöver de har jag spenderat en hel del tid hos min fyrbenta bästa vän...

Av Natta --- - 16 juli 2014 00:49

Kärlek gör verkligen ont!!! Sååå ont!
Trodde aldrig att de som hänt skulle hända :( känner mig så naiv och dum. Har väntat i tron om att han egentligen va bortrest fast egentligen så knullade han horor bakom min rygg!

Vet att de blir bättre och lättare med tiden, men fuck va ont de gör! Hur kunde han göra så mot mig?! Han, steriotypen av perfektion. Han som jag litade mest på och aldrig trodde skulle kunna såra mig på de sättet, sårade mig på ett helt brutalt sätt!

Även fast jag vet att de går över och blir över, så känns de verkligen som att jag aldrig kommer kunna lita på någon igen, aldrig kunna tycka om någon annan! Hur ska man kunna lite på någon och ge hela sig och sitt hjärta till någon som tacksamhet spottar en i en ansiktet, vrider om hjärtat och hugger dom vasaste knivarna.

Är så trött på att alltid träffa fel killar, alltid dom som vrider om ens hjärtat som ingenting och gå därifrån med ett leende på läpparna.

Utöver ett hjärta i tusen bitar och vilsna tankar så är de värsta att de GÖR så ONT! Känns som att jag kommer gå sönder, krypa ur mitt skinn och försöka springa ifrån mig själv och mina tankar ?

Fuck allt!

Ovido - Quiz & Flashcards