browniie

Alla inlägg under juli 2014

Av Natta --- - 5 juli 2014 11:22

( eller ah slutet av månaden för jag e sämst och glömmer ta bilder osv)

Mina skulle vara ett par svarta slitna jeanse med på sista men råkade självklart radera bild helvetet!

Av Natta --- - 5 juli 2014 11:19

Äntligen fredag! Innebörden av de är egentligen ingen skillnad mer än att mina små vänner äntligen slutat sommarjobba!

Följde med min fina mormor till jakan för att fixa present till min kusin.

Skulle egentligen träffa min saknad becka, men hon hann tyvärr inte :( så träffade upp natta ist så mötte vi upp Maja och Zamba så softa vi vid lillsjön. Mysigt! Typ första dagen på sommarlovet med sol ?

Drog hem ganska tidigt käkade och åkte till stallet! Är där hela tiden känns de som, men så blir de nät lillen är dålig :(

Fick stressa som ett svin när jag kom hem hade 20 min på mig från de att jag kom hem till de att min buss gick. Mötte iaf upp natta, Zamba och Erik vid lillsjön så grilla vi och mös!

Av Natta --- - 2 juli 2014 20:36

Haft fullt upp hela dagen! Startade dagen på bästa sätt, i stallet, så galet mysigt och starta dagen med att pussa på min fina pojke! Fast åkte ju faktiskt egentligen dit för att kolla till honom, ingen skillnad på bene inte :( så i veckan kommer veterinär och kiropraktor ut...

Utöver de va jag en "sväng" aka hela dagen till Örebro, hängande där fixade lite saker, käkade glass o skolan och hade de allmänt mysigt!

Nu har jag precis varit i stallet, tagit in, borstat och lindat ben.

Är på väg att hämta pizza så ska vi äntligen äta! Håller typ på att hungra ihjäl! Tänkte tröstäta lite för att jag saknar min fina pojkvän sååå mkt :(

Av Natta --- - 1 juli 2014 22:49

Inte hänt så mkt sen sist faktiskt, tyvärr! Så segt alla jobbar, är utomlands osv, bara lilla jag kvar :(

Gymmade i söndags, va fett taggad, så de gick väldigt bra!

Efter gymmet mötte jag upp en gammal kompis, Fatou, så snackade vi ikapp våra liv lite sen sist ( april) för länge sen! Saknat henne såklart.

Igår (måndag) gjorde jag nog inget speciellt, haha sämst minne jag har!! Va nog bara i stallet och hemma.

Idag - va ute med hundarna, gick över till mormor för att fixa lite inför nån resa, fatta typ inget... Sen hummade vi ( inte jag och mormor dåra, hehe)

Handlade och åkte ut till stallet för att kolla till Brownie som blivit dålig i sina ben igen :(

Av Natta --- - 1 juli 2014 22:44

Åh, tycker så synd om min lilla jätte-bästis! Han har ju sen tidigare en gaffelbandsskada, som gör att han kroniskt är svullen och till och från halt. Dock inte som påverkar honom! Nu har han lyckats bli svullen på alla 4 fyran, halt på båda bak och sååå stelt i ländryggen och bakbenen! Måste verkligen ringa ut en kiropraktor!!! Om de inte blir bättre inom ett par dagar så blir de veterinären också:( min stackars prins

Ovido - Quiz & Flashcards