browniie

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Natta --- - 1 oktober 2013 00:44

Nya standarden är att ha söndagar helt utan söndagsångest, galet skönt! Min söndag spenderades väldigt släppt, fast ändå värd.

Vaknade hos bästa Natta, "firade" Nicke lite eftersom han fyllde år... Låg mest som en strandsatt knölval i Nattas extremt sköna säng hela dagen. Drog hem vid 4-tiden för att åka till honom jag älskar mest.

Åkte till min bästa vän på fyra ben också! Tog en promenad i skogen och gosade överdrivet länge. Pussade sönder hand mule och masserade honom. Han är ju så galet stel nu så försöker hålla honom varm och avspänd....

Bästa <3

Av Natta --- - 1 oktober 2013 00:03

Så söt igår! Tog en promenad i skogen ist för att rida eftersom han va så stel i bakdelen. För övrigt så tycker jag att de är så jävla skönt att va gå/ rida ut i skogen med min bästa vän på fyra ben. Varför? För att de är de bästa sättet att rensa tankara på och allmänt mysigt. De måste vara skog också, inte bara en uteritt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards