browniie

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Natta --- - 15 oktober 2013 21:51

Haft brutalt mkt otur den senaste tiden och lekt jordekorre, typ. Varit på olika sjukhus, mått dåligt, mått bra och mått dåligt igen. Haft ont i varenda korppsdel typ osv :D haft lite problem med min mage och har fortfarande, dock vet ingen vad de är för fel.... Fått en brännskada, lyckades bränna mig på ånga i skolan, fett oskönt vill jag lova!

Ah nu vet ni ju varför jag vartit död den senaste tiden. Lär väl fortsätta vara de ett tag till ;)

Av Natta --- - 15 oktober 2013 17:39

Hahaha herregud! Igår från ingenstans så skrev en lite äcklig människa till mig på kik. Diverse extremt gulliga saker, eller? Paddot skulle då vara jag ;) de där en liten del av "konversationen" innan de kallade han mig hora osv. Vart är världen på väg? Shame, shame, shame!!

Av Natta --- - 15 oktober 2013 11:24

Tja kompisar! Igår när jag skulle upp till skolan så ville jag typ kräva ner mig och komma fram igen om 2 år :D drog till skolan iaf, baaam teori i 3016 timmar istället för praktiskt. Så jag la mig på en bänk i vårat omklädningsrum och halvsov, på våra små "raster" somnade när jag kom hem och sov tills jag skulle t stallet.

Tog en promenad ist för att rida...

Nu ska jag till skolan och ha lektion i 5 timmar ;) ligger ganska många sömntimmar efter så ska försöka få till mg skjuts hem och fortsätta sova ikapp lite ;)

Ovido - Quiz & Flashcards