browniie

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Natta --- - 12 oktober 2013 16:23

Tja hjärtan! Inte bloggat på hur lång tid som helst så ska väl berätta om den senaste tiden. Om jag ska vara ärlig så har den senaste tiden varit asjobbig! Nämnde ju förut att jag varit väldigt deppig? Lite så fast inte alls lika "illa" som innan.

Den senaste tiden har jag varit i skolan, vara ute med folk, krökat och varit i Skåne. Drog "lite" spontant till Skåne från torsdag morgon till lördag natt. Hur skönt som helst verkligen!

Av Natta --- - 12 oktober 2013 13:26

Hola amigo, hoppas allt är bra med er! Med mig är de iaf bra! Ska börja blogga igen, för de är ju trots allt typ en läsare om dagen kvar ;)

Är iaf vid liv... Haft riktigt mycket otur den senaste tiden :D varit på 5 olika sjukhus och lekt jordekorre typ. Livet leker. Vissa problem som jag vill lösa, men inte kan lösa själv så de suger ju lite. Meen yolo och freden på den. Fett flummig, för de märks ju inte.

Är iaf hos Nattabo nu och ska fortsätta vara här ett tag till tänkte dra vidare och träffa lite annat folk sen.

Utvecklat värsta aggressionerna också, assoft ;)

Ovido - Quiz & Flashcards