browniie

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Natta --- - 22 november 2014 00:53

Vet inte hur jag ska få fram ord, meningar eller tex med vad jag vill få fram... Känner mig så extremt tom, fast ändå så mycket. Sån tomhet men ändå sån smärta.

Känsla när man inte ens vet vad man känner!

Saknar mitt gamla jag så himla mycket, den jag va för 2 år sen. Framåt, lätt, glad positivt och positivt. Allt va så lätt, roligt, ljust och enkelt då.

Nu är jag extremt tråkig faktiskt, allt känns så extrem jobbigt och tungt, mörkt och ansträngt... Vet inte hur jag ska få de att bli bättre? Ibland vissa timmar, dagar och veckor känns lättare, nästan bra och sen kommer dagar och veckorna tillbaka när allt känns så oerhört grått och jobbigt.

Så ledsamt att den senaste tiden har de hänt en del bra saker, haft massa roliga saker att göra, som jag valt att inte göra, bra saker har hänt och jag har haft mycket att va tacksam föe och uppskatta. Men de där gråa målnet, som jag konstant har över mig har tagit bort all glädje ur de, vilket gjort att jag inte kunnat ta in, uppskatta och finna glädje i de positiva sakerna.

Istället känns de som att minsta lilla, lilla negativa sak stannar upp hela min värld och blir som ett stort hinder och magplask. De ända som jag orkar och vill göra är att sova och ligga i sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards