browniie

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Natta --- - 25 november 2014 16:03

Varit hemma och sjuk även den här veckan mer eller mindre. Va hemma hela vecka och drog mig iväg till jobbet i torsdags. Längtade hem innan jag ens hunnit dit.

I övrigt har jag varit i stallet 2 ggr och dagen hela vecka, lindat, smort, promenart, masserar osv inget hjälper!

I fredags tog jag de lugnt träffade en killkompis, åt glass och kollade på film.

Lördagen fixade jag några ärenden med familjen och på kvällen åkte jag iväg till sumpan för att träffa en barndomsvän, ååh vad jag saknat henne och är tacksam över att ha henne i mitt liv??

Igår åkte bästa pappa ut ensam till stallet för att ge mig "lite sovmorgon" och den utnyttjade jag till max vankande halv 2 (!!) så fixade mig direkt och mötte upp en kompis, Nathalie. Vi tog en promenad, åt morotskaka och snackade ikapp livet.

Ovido - Quiz & Flashcards