browniie

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Natta --- - 26 november 2014 21:21

Är alltid ledig på onsdag så tog en ordentlig sovmorgon! Gjorde amerikanska pannkakor till frukost och satt och åt dom i en evighet.

Strax efter frukost mötte jag upp en killkompis, David för en cigg och lite snacka. Länge sen vi sågs. Tog en promenad hem till mig för lite film.

Precis efter jag följt med David till bussen så mötte jag upp en annan killkompis, Erik, för en långpromenad med hunden. Skönt, men kallt!

Tvingade med Erik till Coop också för att införskaffa lite proviant i form av kladdkaka, ett måste nu i mina spädgris fasoner.

Mötte precis upp en tredje killkompis, Joel föe lite häng och snacka ikapp livet. Inte setts på evigheter!!! Så de va nice och snacka ikapp livet lite med honom.

Nu inväntar jag min Faderkaka och sen bär de av till hästen.

Ovido - Quiz & Flashcards