browniie

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Natta --- - 3 juni 2014 23:11

Av Natta --- - 3 juni 2014 21:54

Oh herre! Idag har jag verkligen fått öva på att sitta ner i båten och ta de chill även när de är storm.

Chillat typ hela dagen, sovit, städat, varit i stallet oså. Galet skönt! Träffade Malin en stund i stallet, stelt...

Av Natta --- - 3 juni 2014 12:41

Skulle varit i skolan igår, vilket jag också va, bara de att jag tappat bort mina nycklar = kommer inte in i mitt skåp och då får man åka hem. Så de gjorde jag behövligt som fan, typ. Varit så ledsen att jag inte ens kunnat gråta, bara känts som att jag ska gå sönder.

Åkte iaf hem, la mig och somnade om och sen sov jag resten utav dag. Skönt!! Åkte till stallet på kvällen pysslade om min prins och pussa sönder honom innan han fick gå ut igen o äta gräs i hagen.

Ovido - Quiz & Flashcards