browniie

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Natta --- - 12 juni 2014 10:15

I måndags va jag i skolan, känner mig duktig ?gjorde inte ett skit där och va 2 andra från min klass där så fick städa hela jävla köket, astråkigt!!! Efter skolan drog jag, Linda och Zindy till jakan och gick runt, gosigt.

Tisdag: va i skolan, gjorde inte ett skit där heller... Direkt efter drog jag, Linda, Zindy och Pontus in till stan för att döda lite tid innan vi skulle vidare och pierca Zindy. Eller ah, vi skulle inte göra de, bara följa med. Dock blev de ingenting av lite olika anledningar.

Skulle mött upp några andra och krökat, men palla inte så drog hem och drog ut med sebbe och erika.

Onsdag: åkte med Erika t hennes skola för att tömma hennes skåp som inte hade nyckel till ? så åkte hem igen och vidare till min moster.. Hängde där ett par timmar innan vi drog hem och käkade på pizzerian. Fick som vanligt hetsäta för att vi hade stress också som vanligt.....

Åkte direkt till stallet och sen gled vi runt i bilen, gosig, fast ville bara hem duscha och sova...

Här är mina nya vän också Bert heter han ?

Ovido - Quiz & Flashcards