browniie

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Natta --- - 3 september 2014 22:42

Av Natta --- - 3 september 2014 20:13

I måndags efter skolan så piercade jag min lilla tunga... Har som bekant redan i naveln o alla har sagt naveln som för övrigt inte alls gjorde ont gör ondare än tungan, så hade inställningen att de inte alls skulle göra ont.. Men fyfaaan va ont de gjorde!!!! Alltså de gjorde så fruktansvärt ooont, va nära på att börja grina?

Haft den sen i måndags och de gör fortfarande jätte jääättte ont!! Kan inte prata normalt,nästan inte alls, kan inte äta, de ända jag kunnat äta/dricka är isvatten och fil? lär ju gå ner en del i vikt, haha.

Hoppas verkligen att svullnaden lägger sig snart! Längtar verkligen tills jag kan äta mat igen!!!?

Såhär ser tungan ut just nu svin äcklig och svullen som knölval, därav mina märken längsta fram ( tungan är så svullen så har fått märken av tänderna)

Ovido - Quiz & Flashcards