browniie

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Natta --- - 16 september 2014 21:27

Hade världens mysigare helg! Umgick med saknade vänner och han? hur mysigt som helst! I fredags gjorde jag inte så mkt softade mest och hängde i stallet. I lördags så träffade jag min bästa och saknade natta, även Erik en stund.. På kvällen träffade jag han som även sov här hur mysigt!!

I söndags så chillade jag också mest träffade upp en kompis lite snabbt..

I måndags alltså igår va vi lediga så sova typ hela dagen och sen la jag massa timmar i stallet!

Idag hade vi tydligen nån speciell dag i skolan som jag helt missat så fick åka hem igen. Hur onödigt som helst att gå upp kl 6 på morgonen för ingenting! Så våldgästade mamma en stund på hennes jobb innan jag åkte hem för att fixa mig. Va i stan en stund och chillade runt, sen åkte vi direkt till gymmet.. Avslutade den här fina lilla dagen med pizza varit huur sugen som helst på kebabpizza så fick äntligen äta de! Har världens mys-feeling så vill typ bara gå ut och krama någon?

Ovido - Quiz & Flashcards