browniie

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Natta --- - 7 september 2014 20:04

Haft en riktigt Myshelg och varit hemma i stort sätt hela helgen. I fredag va jag i skolan, mötte upp mamma och pappa och handlade.

I lördags så åkte jag med mamma på visning på nån lägenhet, handlade och så kollade jag på film typ hela dagen/ kvällen, med ett kort avbrott för stallet.

Söndag: vakande halv 9, en nackdel med att början skolan igen, får sovtider som en 95-åring - vakna runt 6 o somna runt 10?? gick iaf ut med hundarna direkt och sen chillade jag hemma i några timmar.

Åkte till stallet runt 3 och fixade massa saker! Tvättade två täcken, masserade, masserade in arnika gel, stretchade och avslutade med en promenad. Dock va de två lösa får på vägen som gjorde att Brunis blev livrädd och va mer i luften än på marken? fina fingrar fick jag efteråt vill jag lova!

Chillade inne hela kvällen... Tog en låååång dusch!!! Efter kolla jag på film och hade de allmänt mysigt?

Ovido - Quiz & Flashcards