browniie

Direktlänk till inlägg 21 november 2014

Fortfarande dålig...

Av Natta --- - 21 november 2014 14:06

Brownie är fortfarande dålig... Känner mig så uppgiven för att jag vet till 99% att varje gång han blir dålig i sina ben så finns de ingenting jag kan göra för att de ska bli bra?

Försökt med allt vid tidigare tillfällen och försöker med allt nu också...

Han har stått inna på box i 3 dagar med kortare promenader morgon och kväll.. Liniment 2 ggr om dagen (speedway) massage, lindade ben... Arnikagel, glucosamin osv och ingenting hjälper... Han har varit dålig i en vecka nu. Hältan har nästan försvunnit helt han är bara oerhört stel och vila helst de benet.. Igår va han ute i hagen för att de svullnaden inte skulle bli värre av att bara stå inne... Ingen skillnad bara liite hälta.

Va där imorse och släppte ut honom i sjukhage och hoppas på mindre svullnad ikväll... Förhoppningsvis!

Nu är han "bara varm och svulle"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta --- - 13 september 2015 14:04

Mitt hjärta. Vad jag tycker om den här killen.

Av Natta --- - 26 augusti 2015 16:30


ååh igår åkte min pojkvän iväg i 9dagar. Kommer sakna honom såå mycket. Eller ja började sakna honom efter 5 minuter typ:( Jag saknar dig älskling. ...

Av Natta --- - 14 augusti 2015 20:51

haft ett par riktigt effektiva dagar, städat fixat massa och varit i stallet. I onsdags va jag i stallet länge masserade brownie och snackade en massa med Eva och Jocke. Igår va jag där en snabbis o tog en promenad med min lilla girs. Idag ha...

Av Natta --- - 8 augusti 2015 20:08

Igår bestämde jag och några kompisar att dra ut och klubba. Gillar egentligen inte att klubba, inte riktigt min grej, uppskattar hemmafester mycket mer. Blev en hyfsat tidig kväll för mig. Eller ah åkte hem hyfsat tidigt med kom inte hem förns 4 iaf...

Av Natta --- - 6 augusti 2015 19:57

idag va jag äntligen tillbaka hos kuratorn. Hon har haft semester i några veckor... Va väldigt skönt och prata om massa saker och få lite råd osv. ...

Ovido - Quiz & Flashcards