browniie

Alla inlägg under november 2014

Av Natta --- - 2 november 2014 22:19

En veckas lov är nu slut,Så jävla skönt, att vara heeelt ledig fantiskt! Inte gjort nånting typ, bara chillat och inte haft några måsten? har umgås med vänner, varit med familjen och spenderat massa tid i stallet?

Träffade natta i måndag hängde lite och snackade ikapp livet... Då hon varit i Turkiet 2 veckor!

I tisdags hängde jag med natta igen.... Va i stan en stund och åkte vi till tandläkaren för att låta dom kolla lite i käften igen... Ska få tandställning, buhu?

I onsdags träffade jag Fatou och debora.... Åkte till stan, gick runt i butiker och bara chillade!

I torsdags va jag med sebbe och Erika... Gick hem till mormor, fixade lite saker och sen åkte vi runt och fixade massa saker.... Vid 5 kom Hovis och skodde Brownie...

I fredags träffade jag min saknade lilla Erik som varit uppåt i landet några dagar?

Lördag: gjorde typ inget träffade Erik och va i stallet!

Idag så va vi vid gravarna och fixade lite... Åkte förbi skopunkten och köpte ett par skor... Sen va vi bjudna på middag hos farmor, så där spenderade vi kvällen, mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards