browniie

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Natta --- - 25 oktober 2014 15:40

Åååh så fruktansvärt skönt med helg!! Jobbade i måndags till städning..

I tisdags så va jag på ett möte och sen jobbades jag stängning igen..mamma och pappa tog hand om Briwnie!?

I torsdags jobbade jag också...

Fredag spenderade jag en massa timmar i stallet, så mysigt verkligen saknat min Lill-gris! En vecka sen jag va i stallet så va mysigt att pussa på min prins igen???? Tog in honom och gav honom en påse hö i stallgången medan jag mockade hans box och fixade massa småsaker... Fixade äntligen iordning hans saltsten, matlådorna och provade ett nytt täcke på honom? i övrigt så hade någon utav hästarna bitit sönder hans täcke?

Borstade iaf honom länge myste en massa och sen fick han gå in i sin box och äta??

Fick skjuts hem, plockade upp mamma köpte b&j och sen åkte vi och hämtade mat.. Dom käkade thai och jag och Erika pizza?låg och myste i sängen hela kvällen med b&j och film!!!

Sååå obeskrivligt skönt med helg och höstlöv nu! Hade en riktig skitdag på jobbet i torsdags, blev såå fruktansvärt trött på människor och lite lätt förbannad hur folk kan ta sig rätten att vara så oförskämda och oförstående... Så ska bara vara hemma hela helgen, mysa, kolla på film, städa mitt rum och min garderob, vara i stallet en massa och små fixa lite?

Ovido - Quiz & Flashcards