browniie

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Natta --- - 30 oktober 2014 23:19

Dags för navelpiercingen att få lite uppmärksamhet!! Gjorde den i april/maj tror jag... Finns inte så mycket att säga om den, de gjorde inte alls ont att ta den, de gjorde inte ont nånting alla efter, den läkte snabbt och gjorde inte ont någon gång! Den kliade bara lite när den läkte men de va allt!

Tvättade den med koksalt 2 ggr om dagen, lekte inte med den och lät den läns Ifred... Bytte smycke efter ungefär 2 månader, de gjorde dock ont! Va så smart att byta när den va inflammerad så får skylla mig själv...

Av Natta --- - 30 oktober 2014 12:08

Chillade hela förmiddagen, åkte till Coop med sebbe och Erika och fixade mig lite snabbt...

Mötte upp debora på bussen så åkte vi till stan och mötte Fatou... Så genomsnälla tjejer som förgyller mina dagar? känt varandra sen 6an...

Chillade runt i stan ett tag och sen åkte jag hem, käkade och tog en dusch?

Faderkakan tog hand om lill-hästen!

Ovido - Quiz & Flashcards