browniie

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Natta --- - 27 oktober 2014 19:49

Tänkte skriva lite om min tungpiercing piercade mig den 1 september hos samma som jag piercade naveln ( skriver om den i ett annat inlägg) tillbaka till tungan, den gjorde fruktansväärt oont att göra!!! Direkt efter så svullnade min tunga upp kunde inte prata eller stänga munnen de bara rann saliv ur min käft! Skriver i om den dag för dag så blir de enklare!

Dag 1 - gjorde djävulskt ont! Trodde att jag skulle kunna äta med nej? Helt omöjligt! Fick dricka fil ur ett glas? de gick inte att prata överhuvudtaget, de lilla jag fick fram gjorde sååå ont så valde att inte prata.

Dag 2 - tungan hade nu svällt upp rejält åt isglass, sög på isbitar och drack isvatten! Inget funkade? gick fortfarande inte att prata eller äta och gjorde så jävla oooont!! Dock gjorde inte själva hålet ont bara hela resterande delar av tungan...

Dag 3 - tungan va så svullen att jag fick märken runt om tungan från mina tänder och en stor grop bakom piercingen.... Gick fortfarande inte att prata eller äta överhuvudtaget.

Dag 4 - svullnade la sig liiite, lite, lite började även blöda och blev helt vit... Fortfarande fil och tystnad som gällde!

Dag 5- kunde prata liite bättre och svullnaden gick ner lite för varje dag... På morgonen och kvällen va den dock lika svullen som i början och gjorde ont...

Sen hände de inte så mycket mer "dag för dag" svullnaden la sig lite för varje dag och de gick bättre och bättre att äta och prata!

Sammanfattat - den gjorde jääättte jätte jätte ont att göra! Utan tvekan den värsta smärtan jag varit med om i hela mitt liv! Den låg på en jämn smärtnivå dom första 4 dagar, de gjorde såå sååå sååå ont!! Övervägande flera ggr att ta ut den, men eftersom den gjorde så ont att göra så behöll jag den?

Pratade inprincip ingenting dom första 5 dagarna, drack fil ur ett glas och åt piggelin!

De tog 2 veckor innan svullnaden hade lagt sig helt, slutade göra ont och de gick och prata igen!?

Ovido - Quiz & Flashcards