browniie

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Natta --- - 3 oktober 2014 13:29

Ååh har verkligen världens bästa vänner!! I förrgår så mådde jag ganska dåligt kan man säga, för att hålla de på en bra nivå. Så ringde en kompis halv 1 på natten och sa att jag va ledsen 10 min senare så stod han utanför min dörr och gav mig en fet kram? åh, bäst, bäst, bäst?

I övrigt har de inte hänt ett skit sen sist... Eller jo ungefär hela min värld har vänts upp och ner, hjärtats blivit utslitet och stampat på och här står jag kvar ensam med allt ansvar själv?

Av Natta --- - 3 oktober 2014 11:15

Usch så vidrigt folk kan bete sig mot andra ibland! Människor har verkligen inget samvete alls, spelar hej vilt på känslor för att få ut de dom vill av personen, säger massa tomma ord, vad som helst för att då vad dom vill... Äckligt beteende! Känner lite såhär på riktigt pepps sluta spela på andras känslor för att själva vinna något på de? ni vet känslan när man typ på riktigt tror att man ska gå sönder av smärta, psykiskt smärta? Tex när man blivit sårad och de känns som den personen slitit ut ens hjärta, stampar, spottar och samtidigt vrider sönder de exakt de känsla...


En till sak jag tänkt på är hur extremt fega killar är! Bara lämnar så fort de blir ett problem så lägger dom benen på ryggen och springer så fort dom bara kan.... Så jävla farligt är de inte och ta lite ansvar?

Ovido - Quiz & Flashcards