browniie

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2014

Mmmh

Av Natta --- - 3 oktober 2014 11:15

Usch så vidrigt folk kan bete sig mot andra ibland! Människor har verkligen inget samvete alls, spelar hej vilt på känslor för att få ut de dom vill av personen, säger massa tomma ord, vad som helst för att då vad dom vill... Äckligt beteende! Känner lite såhär på riktigt pepps sluta spela på andras känslor för att själva vinna något på de? ni vet känslan när man typ på riktigt tror att man ska gå sönder av smärta, psykiskt smärta? Tex när man blivit sårad och de känns som den personen slitit ut ens hjärta, stampar, spottar och samtidigt vrider sönder de exakt de känsla...


En till sak jag tänkt på är hur extremt fega killar är! Bara lämnar så fort de blir ett problem så lägger dom benen på ryggen och springer så fort dom bara kan.... Så jävla farligt är de inte och ta lite ansvar?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta --- - 13 september 2015 14:04

Mitt hjärta. Vad jag tycker om den här killen.

Av Natta --- - 26 augusti 2015 16:30


ååh igår åkte min pojkvän iväg i 9dagar. Kommer sakna honom såå mycket. Eller ja började sakna honom efter 5 minuter typ:( Jag saknar dig älskling. ...

Av Natta --- - 14 augusti 2015 20:51

haft ett par riktigt effektiva dagar, städat fixat massa och varit i stallet. I onsdags va jag i stallet länge masserade brownie och snackade en massa med Eva och Jocke. Igår va jag där en snabbis o tog en promenad med min lilla girs. Idag ha...

Av Natta --- - 8 augusti 2015 20:08

Igår bestämde jag och några kompisar att dra ut och klubba. Gillar egentligen inte att klubba, inte riktigt min grej, uppskattar hemmafester mycket mer. Blev en hyfsat tidig kväll för mig. Eller ah åkte hem hyfsat tidigt med kom inte hem förns 4 iaf...

Av Natta --- - 6 augusti 2015 19:57

idag va jag äntligen tillbaka hos kuratorn. Hon har haft semester i några veckor... Va väldigt skönt och prata om massa saker och få lite råd osv. ...

Ovido - Quiz & Flashcards